Progresja

Progresja jest podstawowym parametrem definiującym rozwój w treningu siłowym. Polega ona stopniowym zwiększaniu intensywności lub objętości treningowej, lub obu tych parametrów naraz. Intensywność treningu najprościej

Czytaj więcej »
Floss band

Floss band

Floss band czyli kolejny masochistyczny przyrząd 🙂 pomagający zwiększyć zakres ruchu w stawie. 🙂 1. Przywraca swobodny poślizg między powierzchniami tkanek, które pracując przesuwają się po sobie, mają jednak

Czytaj więcej »

Rozgrzewka – po co jest?

Rozgrzewka jest najważniejszą i nieodzowną częścią każdego treningu. Głównym celem jest podniesienie temperatury wewnętrznej ciała. Podniesienie temperatury o 1 stopień Celsjusza może podwyższyć możliwości wysiłkowe

Czytaj więcej »

Kompleks sztangowy

Kompleks sztangowy należy do grupy treningów metabolicznych, czyli treningów o wysokiej intensywności. Ten rodzaj treningu jest bardzo popularny wśród miłośników crossfit, ludzi uprawiających sporty walki,

Czytaj więcej »

Turkish get up

Turkish get up, jest ćwiczeniem funkcjonalnym, w którym wszystkie mięśnie muszą ze sobą współpracować co czyni je jednym z najlepszych dostępnych ćwiczeń. Zalety: ✅ buduje silne mięśnie brzucha (również

Czytaj więcej »